Soalan Pra UPSR 2013 Terengganu


SOALAN

Salam Syawal buat semua. Ya, kita masih lagi dalam mood raya tapi jangan lupa pula esok sudah mula sesi persekolahan. Kecualilah 3 negeri yang anda semua pun sudah maklum, mereka mula sekolah hari ini. Saya sedar & pasti anda juga sedar akan sesuatu yang sangat mencemaskan guru-guru tahun 6. Apakah ia? Ahha! Ya! Betul! UPSR sudah semakin dekat dengan murid-murid kita. Tak tahulah murid kita ini gemuruh ke tak, tapi yang pasti anda yang terlibat, pasti cemas! “Dah ready ke budak-budak aku ni?” Agaknya macam tu lah yang sedang bermain di benak fikiran cikgu-cikgu sekalian.

Jangan khuatir cikgu, masa masih ada. Jadi saya telah uploadkan bahan berikut untuk mantapkan lagi murid-murid kita!

  1. Percubaan UPSR Terengganu BM Pemahaman
  2. Percubaan UPSR Terengganu BM Penulisan
  3. Percubaan UPSR Bahasa-Inggeris-Kertas-1-Terengganu
  4. Percubaan UPSR Bahasa-Inggeris-Kertas-2-Terengganu
  5. Percubaan UPSR Matematik-1-Terengganu
  6. Percubaan UPSR Matematik-2-Terengganu
  7. Percubaan UPSR Sains-Terengganu

Dapatkannya di sini —> [Here]

11,190 total views, 2 views today